lördag 27 juni 2020

Tilda Club!

Jag gillar ju som sagt  Tilda och alla Tildatyger. Har sparat och har flera väskor med olika tyger, som jag är väldigt rädd om. Men ibland använder jag lite av dom i alla fall!

På Facebook är jag med i en grupp Tilda Lover´s Club, där får man olika små projekt, en ny varje vecka, som man lätt kan göra.

Vissa gillar jag och då gör jag dom småsakerna, trots att det är en hel del handsömnad. Det är  jag inte  något fan av, men ingen är ju sämre än att man kan ända sig.

Denna veckan var det en liten gömma, en Thimble pip, allt var handsömnad, men jag gjorde det:O))


Faktiskt gjorde jag två!

Tidigare har gjort några andra småsaker, saxfodral, skräppåse och nålbrev, en grupp till mig och en grupp att ge bort, nålbrevet har jag redan gett bort, men resten har jag kvar ännu.






4 kommentarer:

Annika sa...

Såna söta saker. Kram Annika

Gudrun sa...

Så gulliga saker!! har också Tildatyger som ligger mest till prydnad.Men till hösten skall jag nog ta fram dom.
Ha det så gott i värmen!!
Kram Gudrun-som längtar efter svalka och regn:-))=

Gudrun sa...

Hej igen! Jag gick med i klubben igen,har varit det tidigare.Ligger mönstren på något speciellt ställe?
Önskar dig en trevlig söndag.
Här är det värme och ryggskott,det blir lite kämpigt idag.
Kram Gudrun

Tumlaren sa...

Vilka söta små saker du har sytt! Det ser väldigt "pilligt" ut.