onsdag 28 september 2011

Utfärd...

Hemkommen efter en utfärd till stora staden Göteborg, där jag hälsat på min enda moster Tyra samt hennes dotter, min kusin...
 Vi hade strålande väder och staden visades sig från sin bästa sida förutom att det var ett hel.... att hitta rätt bland alla vägarbeten.
 Men med min kusins hjälp och kanske någon annans hjälp också, så hittade vi både till Olofstorp och  tillbaka igen..



Himla tur tycker jag, för sedan gick färden mot övernattning  på vandrarhemmet i Fegen där, just där, där vi brukar ha våra syträffar. Jag hade beställt det vanliga rummet som vi brukar sova i och jag valde samma säng, vilket kändes väldigt tryggt:O)))



Så idag blev det besök på GEKÅs med en massa handlat bla julklappar till barnbarnen, skönt att vara färdig tidigt.

Vad det gäller det sydda så sydde jag en påsförvaring innan vi åkte tog ett av mina sy relaterande tyger, ett relativt nytt tyg som kommit hit från USA med en mycket god vän!


1 kommentar:

Maja sa...

Den var riktigt fin!!!
Kram