lördag 17 november 2012

Ursäkt!


Jag får börja med att be om ursäkt för bilden på min fot, tänkte nämligen inte på, när jag la upp den att bilden kommer att synas som förste bild hos er som är följare och har mig på er blogglista...((
Så på så sätt fick ju även ni som kanske inte ville se den, se den...Sorry!

Tristessen börjar nu ta tag i mig, och jag känner mig snart inlåst:O)))
Jag behöver mer  hjälp än vad jag trodde, hjälp för att komma till en affär, trots att jag nästan bor mitt i samhället så kan jag inte gå dit själv...
Cykla kan jag inte och inte köra bil....
Trotsade mig själv härom dagen och gick ner till närmsta kiosk som ligger så jag nästan ser den, det tog en halv timme!

Idag har jag i alla fall haft Km hemma som har fixat här hemma, städning, det var nästan så att dammråttorna anföll oss, men nu är dom borta för denna gången..
Handling och ledsagning till affären blev det också, o tvätten hjälptes vi åt med  och så  har jag själv fixat min dusch, så "det tar sig sa mordbrännare"

Trodde jag skulle ha mera lust till symaskinen än vad jag har, tanken är god och jag har många ideer som är i huvudet, men jag är destu svårare att få ut dom till handling...
Ännu har jag svårt för att trampa på pedalen, men det kommer väl det också.

Imorgon tar vi nya tag!






2 kommentarer:

Bibbi sa...

Som det kan slumpa sig... alla fick ju se din fina fot!! Hoppas att du snart kan klara lite mer själv. Det är ju inte roligt att vara så beroende det vet ju jag!! Här är humöret lite bättre igen!
Ha en hin helg trots allt!
Kram

Catarina C sa...

Tänk vad tiden kan gå sakta när man inte kan själv ta sig till de aktiviteter som man vill eller göra vad som faller en in, men du ska se om några veckor har du glömt eländet när du är på banan igen! Kram