lördag 4 maj 2019

Avtackad!

Igår kväll blev jag avtackad och firad av mina underbara arbetskamrater och kollegor...Det blev bowling, god mat, tal och sång och fina presenter..o en del tårar och skratt!

Då var det tur att jag hade sytt varsitt näsduksfodral, ett special designat med tyg som jag tyckte passade deras personlighet eller härrörde till något som hänt.






Var och en fick sen fundera ut vilket som kunde tänkas vara deras och det gick helt enligt mina tankar och vad som jag hade tänkt mig.
Rätt fodral till rätt kvinna!

Jag hade också broderat en tavla, en tavla med tänkvärda ord med undersköterskan i centrum.







Här ligger jag i all min glans och inväntar sommaren och solen, med en prickig baddräkt i grönt, som är min färg:O))))
Stort TACK för en trevlig kväll.




2 kommentarer:

Annika sa...

Så påhittig du är. Visst är det skönt att vara ledig? Kram Annika

Birthe Marie sa...

Dette hørtes ut som en fantastisk kollegagruppe. Det hørtes ut som en flott kveld. Så var det en flott ide med personlige gavene du hadde sydd, og at de skulle gjette hvilket som var tiltenkt dem. Hvilken gn god ide. :-)