lördag 11 maj 2019

???

Ibland kan man framstå som helt knäpp, helt konstig, ja jag vet, jag är av den varan.....

Ena dagen har man bekymmer om vad man ska göra av allt man syr och framställer...Nästa dag går man och köper ett nytt mönster på en förvaring...en Devon Pouch....

https://sotakhandmade.blogspot.com/2017/05/devon-pouch-new-pdf-pattern.html

och så är man fast på att göra dessa...

För jag kan ju aldrig bara göra en!!!

Nej då, tre blev det i ett svep..

Den första med metalldragkedjor, vilket inte blev bra, nästa med metalldragkedjor med en liten tygbit i början och i slutet..
.Det blev inte heller bra!

Sedan blev det en med plastdragkedjor, lite bättre, men inte helt nöjd!

Som ni kan förstå, så måste jag sy flera, innan jag är nöjd, om jag blir det någon gång, för sån är jag!O:)






3 kommentarer:

Catarina C sa...

Förstår inte riktigt vad du är missnöjd med, på bilderna ser de i alla fall jättefina ut. Du får säkert nytta utav alla tre!
Kram Catarina

Gudrun sa...

Dom är ju jättefina!!Har du sytt alla på en dag? Det mönstret har jag tänkt köpa. Var det inte bra?
Kram Gudrun

Gudrun sa...

Kikat in igen och ser ett underbart grått fat under necessärerna:-)).Är det ett vatten bad?Så vackert.
Kram Gudrun