onsdag 1 maj 2019

Clutch!

Som ni kanske läste tidigare så köpte jag en fyndlåda med gamla handväskor, som jag sen slaktade.:O))

Utav en väska som var i mjukt fint skinn, har jag nu testsytt en Idaclutch....Jag har sett denna lilla väska på nätet och sparat på mönstret ett tag och nu blev jag färdigt till att testa det.

Det mesta är återbruk förutom den lilla magneten, fodret hittade jag i mitt tygskåp...Ett tyg som följt mig och som jag varit rädd om, men nu blev det en bit i denna.

Riktigt roliga att sy och det lär bli flera i andra material och även i skinn...
Mönstret är fritt och finns här om någon vill testa.
https://www.kylieandthemachine.shop/products/ida-clutch-sewing-pattern-free







3 kommentarer:

Tumlaren sa...

Jättefin och väldigt bra med återbruk. Önskar dig trevlig första maj!

Birthe Marie sa...

Så fin den er! :-)

Catarina C sa...

Så fin du har fått väskan och återbruk är perfekt!
Kram Catarina