torsdag 2 maj 2019

Hålla sig?

Nej då, jag kunde inte hålla mig ifrån att göra flera Idaclutch....

Direkt efter att det svarta var klar, så tog jag fram vit skinnimitation från mitt tygförråd och nu gick det både lättare och fortare när man redan gjort en förrut.





I bara farten så ville jag testa en i jeanstyg också....

Så dagen idag startade med att stå på huvudet inne i garderoben efter kassarna?? med jeans...och de fanns där, kan jag säga. Längst in och längst ner....





Ett Elvistyg till foder, en liten Homemade logga och en tassel i dragkedjan, sedan var den fullbordad..


Så tre stycken är nu färdiga, vilken ska jag bara välja imorgon när jag ska på avtackning med mina arbetskamrater...??

2 kommentarer:

Katarina sa...

Så många härliga väskor har du sytt de senaste dagarna! Bra start på din nya tillvaro! Härligt att kunna fylla de kommande dagarna med valfritt innehåll, lycka till! kram Katarina

Gudrun sa...

Wow,i ditt syrum händer det alltid saker!!
Så fina väskor och ett bra mönster du använt.
Ha en fin helg.
Kram Gudrun