fredag 13 januari 2012

Fredagen!

Fredagen den 13de har snart gått förbi och det verkar ha gått bra. Nu är inte jag vidare skrockfull men man vet ju aldrig:O))

Upptäckte just att jag passerat 10000 besökare på min blogg, tänkte innan detta inträffade, att det ska jag försöka uppmärksamma! Men dålig koll hade jag tydligen, för inte såg jag det! Får väl skylla på att jag jobbat så jag har inte följt eller läst så många bloggar denna veckan...
Men jag får fundera på ett annan besökstal som jag kan uppmärksamma:O))
Återkommer med detta!

Har i eftermiddag broderat en märklapp till ett bäbytäcke som ska ges bort imorgon, så nu återstår bara att sy fast det på kvilten också!
Bild kommer inte ännu, vet nämligen inte om mottagen är här inne och kika:O))

2 kommentarer:

Maja sa...

Grattis till dina besökare!
Det är alltid lika trevligt att titta in!
Ha en trevlig helg!
kram

annemarlen sa...

Halloj...
Grattis till dina besökare.

Kram o ha en skön kväll!