onsdag 25 januari 2012

Vinst!

En ledig dag ifrån arbetet idag, skönt....

Var ute och gick en promenad på förmiddagen, innan jag gick hittade jag ett par kängor nere i källaren som jag inte använt på länge!!Dom såg sköna och varma ut till att promenera i! Men se det gick inte alls, trots att mina fotinlägg fick plats, så hade jag så fruktansvärt ont i mina fötter innan jag anlände hem, så jag hade nästan tänkt att krypa sista biten!!
Så dom får läggas till alla de andra skor som finns här nere som jag inte kan använda på grund utav mina fotbesvär, ibland kan man tro att det är någon skoaffär som har sitt lager hos oss:O))

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så låg det ett kuvert på bordet! Det var min vinst ifrån Christina med bloggen:   http://chrimano.blogspot.com/   

Helt underbara tyger, så fina! Tack så jättemycket för vinsten!

Som jag skrev igår så uppdaterade jag min symaskin, min Designer Diamond och den har nog blivet en helt ny maskin. Jag har hittat mycket nytt och spännande att leka med i den.
Måste även visa en bild på hur skärmen ser ut nu, i en fin blå färg, och den färgen kan man byta ut till andra färger, om man känner för det. Man kan byta till grön, röd eller svart om skulle tröttna på den blåa!
Lite roligt, tycker jag!


Lite svårt att se kanske, men knappen ser man är blå:O))
Fick ju då testa att brodera något lite idag, och det blev en liten påse!

Allt sytt In the Hoop... Maskinen skötte sig exemplariskt.:O))

3 kommentarer:

Bibbi sa...

GRATTIS till vinsten... de ser jättefina ut de där tygerna!! Så roligt att uppdatera maskinen och få sig lite nyheter till livs. Min är så gammal den så det kommer inga såna till mig!
Påsen var väl rolig att sy? Den pryder sin plats!
Var rädd om dina fötter de är ju ganska bra att ha! Har du riktga utprovade inlägg? De gjorde en enorm skillnad för mig!
Ha det gott och kram

Immi sa...

Tack! Jo då, jag har riktigt utprovade inlägg från ortopeden, men de passar bäst i gympaskor och det var lite kallt med sånna idag:O))

Maja sa...

Här är en till med skoaffär!
Jag måste "blöda in mina skor" annars så funkar det inte!
Avskyr att köpa skor och hittar jag ett par som jag kan ha så köper jag helst ett par likadana till!

Gillar påsen!
SNYGG!!!

Kram