lördag 21 januari 2012

Snö!

Tro det eller ej, men här nere vräker snön ner!!!! Vi har fått ett vitt vinterlandskap, helt i onödan kan jag tycka.
Det är dock min personliga uppfattning, bor man så långt söderut som vi, så frågar man inte efter snön så mycket.
Den ställer bara till en massa onödigt jobb, som att skotta snö t.ex...kan väl vara bra att skotta snö, det ger ju lite motion...Det enda positiva är ju att barnen tycker det är roligt!

Idag har jag äntligen hittat och kommit på mönstret till min utmaningsväska, det känns verkligen skönt för det har varit som en tyngd på axlarna nu hela veckan...

En annan tyngd som lättat är att till slut fixade det sig med  hotellrum till Tomas Ledins show i maj, inte lätt att hitta rum i Göteborg på vårkanten, många andra som vill ha någon stans att bo då..
Tänkte nästan provat tillståndet att vara hemlös! eller att sova i bilen, men som sagt nu är det löst....Skönt!


Här sitter han, med stort H!!! och skriver en autograf till lilla mig:O))   Är bild från konserten i Växjö 2010..

Inga kommentarer: