torsdag 7 april 2011

Blåst!

Vilken blåst och storm vi har idag, man kan nästan tro att det är höst:O)))

Då jag inom snar framtid ska iväg på en liten utflykt så började jag kolla upp vad jag hade för väska att förvara hygienartiklarna i och då visade det sig att jag hade ju en lite större väska som jag sytt ifrån Agnetas mönsterklubb, ett väldigt trevligt och roligt mönster att sy efter, men ingen mindre till mina sminkgrejor..Så det var ju tvunget att åtgärdas...
Då blev det efter lite övervägande (som vanligt) får jag väl nästa säga en necessär ifrån Lizzans mönster...
Det är ett mönster som jag är väldigt förtjust i! Jag har både det lilla och det lite större necessärmönstret och jag använder det flitit... Då jag har lite tid över och känner för det så blir det en liten necessär, är så bra att ta tillvara på små bitar utav tyget som bara ligger och inte passar till så mycket annat.
Här är en korg med påskgodis som tas fram ibland och innehållet används ibland till uppskattade presenter!



Här mina båda hygienväskor med tyg som matchar...









 




1 kommentar:

Lizzan sa...

Oj, vilken härlig produktion av necessärer!!
Kram Lizzan