fredag 1 april 2011

Tyg?

Idag har vi en lagom tråkig vårdag? Det regnar men förhoppningsvis så ska det klarna innan kvällen..För imorgon skulle det bli upp till 15 grader här nere i söder? Om man nu kan tro på det?
I morse körde dock sopbilen förbi på vägen och sopade upp de sista gruskornen för i år, får man väl hoppas och igår såg jag faktiskt en sädersärla picka omkring på gräsmattan, så kanske det kan bli vår även detta året fastän det verkar sitta långt inne!

Nu precis var min snälle brevbärare här och hade lagt i ett stor kuvert från utlandet i min brevlåda,O:)))))))) så glad man blir när sånt händer...

Lite skadat i kanten men innehållet var intakt...


Detta var det som var i brevet......


Mina svarta tyger som jag letat efter länge och till slut hittade hos Fabric Shack, den affären som jag allra helst handlar ifrån, med låga priser och snabb leverans.

Ibland funderar jag över om det är själv grejen, att beställa tyg, få hem det i brevlådan och så denna spänning när man öppnar paketet? För oftast är det just ett habegär man har och vill spara och spara och klappa på alla dessa tyger som man har? Eller är det bara jag som är så dum?

För trots att jag egentligen bara var i behov utav de svarta tygerna så var jag tvungen att fylla upp brevet med lite annat och då kunde jag inte motstå dessa små söta bitar, har ni sett? 2,5 gr 2;5 bitar i en tygserie! Och jag som gången innan skickade efter scarmpack och jellyroll i samma serie, så är man riktigt klok eller:O))


Kolla bara här!!:O))



Nähä, om man skulle göra lite nytta idag också?

1 kommentar:

Agneta sa...

Helt underbara tyger, och visst är det en trygghet, på något sätt, att ha en ordentlig stash, som det bara är att plocka av när sybegäret sätter in!