onsdag 30 mars 2011

Onsdag?

Fattar inte att nu har halva denna veckan redan gått....? Jag ska nu vara ledig i en vecka, skulle jobbat helgen men har tagit semester för att hitta på lite annat än att jobba...

Ska ta tag i alla mammas papper och fixa bouppteckningen, tiden går och snart är de tre månaderna gångna sedan hon gick bort..Kan inte fatta att det är redan tre månader??
Och fortfarande kommer det räkningar och diverse papper från myndigheter, den sista nu var ifrån hennes försäkringsbolag om att hemförsäkringen skulle betalas.?? Är det inte helt ofattbart att ena månaden betalar de ut hennes försäkringspengar och nästa ska samma bolag ha betalt för hemmet?? Så det blir till att sätta sig i telefonkö imorgon och försöka få tag på någon som vet något om hur sånt här kan få gå till!
Är det konstigt att man är trött ibland:??

Får se om man hinner till symaskinen något litet imorgon också...behöver skära ut lite remsor till ett nytt projekt som ska startas upp:O))
Och så väntar jag på svart tyg från kontinenten over där....Har hittat och beställt till mitt andra projekt som jag har börjat med att skära ut mitten blocken..

En rätt så bra hög med mittrutor....

Till denna quilt som jag vill göra...

1 kommentar:

Lizzan sa...

Det är makalöst så många samtal som krävs innan allt är avslutat, alltid glöms nått bort.
Ditt projekt ser lovande ut, ska följa med spänning!
Kram Lizzan