onsdag 16 mars 2011

Trött!

Idag har här inte gjorts många knop!
 Fy vad jag har varit seg!

 Har passat mitt barnbarn två förmiddagar nu, som har varit förkyld och haft lite feber, för mycket feber för att vara på förskolan.. men inte för mycket feber för att hålla igång:O))

 Datorn har gått på högvarv, ett gammalt gameboy som hon hittade har fått börja fungera efter många års träda, och så har jag fått vara gris från Gyllene (Kn)Orren:O)) Så här har varit fullt upp och när klockan blivet ett så har dottern kommit och hämtat henne, för då var det dax för mig att börja jobba och tjäna ihop lite pengar:O))
Men vad gör man inte för de små älsklingarna.?

Så idag  har jag mest hållit till inomhus,tagit det väldigt lugnt, varit i mitt syrum och läst ikapp ett flertal bloggar som jag följer, och fick även för mig att klippa till en ny väska. Så där ska delarna frihandsquiltas nu, får se om det blir så mycket mer gjort ikväll. Får försöka ta nya friska tag imorgon innan det väntas arbete hela helgen..

1 kommentar:

Maja sa...

Känner igen det där med sjuka barnbarn!
Inte för mig, men mor och far verkar stundals ha blivit dagisfröknar;-)
Ha det gott!
kram Maja