söndag 13 mars 2011

Sopat?

Igår tror jag att våren riktigt var på G?? För ute på gatan hördes ett väldigt oljud och när jag tittade ut så var det sopbilen, inte nu den sopbilen som hämtar våra sopor, utan bilen som sopar gatorna.... de körde runt hela dagen här på alla gator runt omkring...Och det brukar verkligen vara vår, för nu kan det ju inte grusas mera, då blir det ju ogjort arbete:O))

Jag hade en lugn och skön dag igår, var den mesta tiden inne i syrummet och roade mig att sy en kasse....Ja förståss, jag vet inte om det var så roligt, men det var en beställning från en arbetskamrat som behövde någon form av kasse.
Så det blev en helt vanlig...


Började också på en sk Mini Shopper, väskmönster ifrån Stoff&Stil, hade ett mönster liggades här som jag köpte förra året när jag var i Malmö och jag hade inte sytt av det innan.. Rätt så rolig att sy och ska nog hinna göra den färdig idag innan det är dax att gå och jobba i eftermiddag och ikväll...

Inga kommentarer: