måndag 21 mars 2011

Vårdagjämning??

Måndag och jobbehelgen är över för denna gången, skönt! Sitter här och är förkyld och allmänt hängig, blir nog en lugn dag idag.

 Ska ioförsej gå och klippa mig i eftermiddag, ska bli så skönt, ser ut och känner mig som en uggla i huvudet. Tänk va konstigt, det är ofta så att det går det till en punkt när man inte står ut längre, då måste man bara komma iväg och bli klippt och tillfixad...? Och där är jag nu!

Idag är det ju vårdagjämning och man ska väl äta våfflor, eller? Det gjorde vi dock i lördagskväll så för oss är våffelrätandet över:O)) Väldigt gott ibland..
Solen lyser dock med sin frånvaro åtminstone nu på morgonen, hoppas den hittar fram innan dagen är slut!

I mitt syrum tänkte jag plocka undan lite och så skulle jag brodera på en handduk till en liten tjej, om jag nu hittar någon lämplig handduk i mitt förråd med dylika ting. Rätt skönt att ha lite på lager om man behöver eller känner för att fixa någon liten present ibland.
Har ju också min väska som jag ska fortsätta på!

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Krya på dig!
kram Gudrun

Maja sa...

Håller med dig!
Håret måste klippas innan det ett "råttbo". Borde kanske själv ringa min frissa och ett litet lager för framtida behov behövs hemma;-)
Krya på dig nu!
Kram Maja