torsdag 17 mars 2011

Rusk!

Vilket regn, snö och rusk det varit idag... Jag var ute och gick en lite runda på förmiddagen och då var jag inom en rätt så nyöppnad blomsteraffär för att kolla runt lite:O))

Då blev jag så sugen på att köpa mig själv en bukett med nästan:O)) vårblommor...
så fina i mammas vas....

När jag kom hem och hämtade in posten hade jag fått ett väldigt trevligt paket ifrån USA..stort och tjockt..Ett som jag gått runt och väntat på i över en vecka....Tänkte nästan att det fastnat i Japan eller något sånt.....
Vilka fina rullar det fanns i paketet....



Tyger från Moda! Detta är sånna riktigt fina klapp och titta på tyger, som man nog får veta vad man riktigt vill göra av dem:O))
Särkilt för mig som har så svårt att skära i fina tyger, tycker att de ska man inte röra...
Lite bättre har det dock blivet på sista tiden, för jag vet ju att det finns mer att köpa om jag syr upp de andra, smart eller?



Annars idag har jag fortsatt lite med väskan jag klippte ut igår, mönster ifrån sista Quiltemagasinet...
En liten titt här på ett av styckerna..

2 kommentarer:

Maja sa...

Åh, "inget är som väntans tider".
Kul med paket fyllt med "godis"
Kram Maja

Agneta sa...

Både tyger och tillklippning ser jättefina ut! Ser fram emot att se vad det blir!