fredag 25 mars 2011

Fredag o Symässa!

Tänk nu har hela denna veckan också gått, fattar inte hur dagarna och veckorna bara försvinner...samtidigt som det är mitt  liv som försvinner, lite otäckt att tänka så! När man var yngre tänkte man inte så.....?

 Häromdagen hade jag en liten fröken här som skulle ha sin passning eftersom Fritids var stängt? Det var tydligen utbildning för personalen.? Vi hade det så mysigt, hon är väldigt duktig på att roa sig själv med diverse tekniska saker, bla min dator då :O)) Och sitt eget Nt...? Vet inte om det heter så?:O)))
       
                                                                                  

Idag ska jag städa och handla här för imorgon blir det till att åka till Symässan i Malmö, ska bli så roligt...Detta är ett återkommande inslag som man inte kan missa:O)) Och dagen till ära har jag sytt mig en ny outfit, div, en ny väska med tillhörande sminketui..

Det är också ett måste att ha en egensydd väska när man ska gå på dylika tillställningar. Det är ett kärt nöje att gå omkring och kika på de andras väskor och få sig lite nya tips och ideer...

12 kommentarer:

Birgitta i Gävle sa...

Snyggt!
Vad kul att få gå på Symässa.

Anonym sa...

Who så snyggt!! Ha en trevlig dag på Symässan.
Kram Ann i Aspudden

Agneta sa...

Supersnygg väska - ha en härlig symässa!

Catarina C sa...

Vilken trevlig väska du har sytt, kul med en nysydd sådan när man ska på Syfestival. Hoppas du hittar något fint att stoppa i väskan!

Christina sa...

Snygg väska! Vad är det för mönster?

Immi sa...

Tack för era kommentarer...mönstret är det ifrån Quiltemagasinet nr 1 2011..

elis abet sa...

Mycket snygg väska. Lite somrig tycker jag-Elisabet i Järfälla

Lizzan sa...

Sicken snygg väska!!! Ha det så trevligt på mässan imogon!!
Kram Lizzan

"Dottra" sa...

Fast de heter DS mamma lilla... :)

Carmen sa...

Din väska blev jättesnygg, synd att jag inte fick se den IRL. Eva sa att hon träffat dig, Annika och Carina men jag såg inte någon av er. :( Hoppas vi ses en annan gång istället.
Kram

Maja sa...

Väskan är SÅ snygg!
Kram Maja

Veronica sa...

Himla snygg väska!! kram Veronica