tisdag 28 juni 2011

Idag ser det ut till att bli en varm och skön dag, det är ju helt perfekt nu behöver verkligen sommaren komma igen! Jag har vattnat och gödslat mina blommor på altanen, så lite har de växt! 

                                     Här kan man se lite skillnad ifrån den förra bilden, dock inga blommor ännu!

 I min svärmors gamla zinkbalja frodas Mårbacka pelagonier och fucsia, där väntar jag också på flera blommor, gärna innan lössen kommer, för dom är på G!



Symaskinerna har också varit igång, men det är mest saker som inte går att visa här:O)))
En liten rulle blev det dock i alla fall!


Luckekanten till min flätkvilt!

Nu ska jag ta och rasta cyklen lite innan det blir för varmt och det är dax att dra till jobbet...

2 kommentarer:

Millas hem sa...

Tjenixen! NU fattar jag nada! Samma Rosa???

Kram Camilla

Millas hem sa...

Tack rara! Vet inte direkt vem du är, men jag är den du tror! =) Tack för mailet!

Mormor hade varit glad över att veta att vi tycker om hennes mårbacka!=)

Kram Camilla