torsdag 30 juni 2011

Vinnare:O)))

Vad glad jag blev igår när jag läste på Majas blogg att jag var en utav vinnarna som varit med på fultygsbytet... http://majasparadis.blogspot.com/     Här kan man läsa lite mer om bytet.


Maja skickade ett "fult tyg" som man sen fick sätta till två andra tyger till och utav detta skulle det bli ett pennskrin eller en neccässer.....

Det sydda skulle sen skickas vidare till Maja och sen ställas ut i denna affären..
http://butik.skovdesymaskiner.se/egensida/tavlingar/507


Här är början på projektet, det "fula tyget" är det leopardmönstrade.

Det ena tyget som jag lade till...


Framsidan med det andra tyget som jag lade till!


Baksidan!


Inuti!



Här är en lånad bild från Skövde symaskiner...
Färdig!


Det var verkligen roligt att vara en av vinnarna och så skoj att vara med på buset....

Tack till Maja och tack till Skövde symaskiner...

7 kommentarer:

Wivi sa...

Så fin den blev. Grattis!

Veronica sa...

Grattis!! Häftiga tyger. kram Veronica

Anonym sa...

Förstår att du vann, din nesse blev ju jättetrevlig! Catarina i Hbg

Katarina sa...

Grattis! Härliga tyger du kompletterade med! Kram Katarina

Kerstin sa...

Grattis! Ljuvlig nesse du gjorde!
Kram Kerstin

Annika sa...

Tycker inte tyget är så fult. Hur eller hur en fin necessär har du sytt. Kram annika

Gudrun sa...

Fräck necessär,tycker jag.

Grattis!
kram Gudrun