söndag 12 juni 2011

Lata dagar...

Så ja, nu är pingsten också förbi, nu har vi bara midsommar kvar sedan är snart sommaren slut:O)))
Tur man har sen semester så man har något att se fram emot!

Här har inte hänt så mycket dessa båda dagar, har varit lite grann i trädgården och planterat om lite blommor, passat mitt älskade barnbarn halva lördagen, så då blev det mest bollspel och lekstugelekning.....Men sånt ska skötas också.
Idag har jag latat mig också, inte sytt ett stygn denna helgen!

Imorgon är det en ny vecka och en ny arbetsdag..

Men jag kan ändå visa upp en quilt som legat färdigquiltat ett tag,,,det var de olika  Pinweelblocken som till slut blev en färdig quilt...  http://www.psiquilt.com/p/tutorials.html    härifrån kom blocken...så här blev min färdig!







4 kommentarer:

Gudrun sa...

Riktigt läcker!
Kram Gudrun

Lizzan sa...

Snygg och fräscht med vitt!! Quiltningen gör det hela ännu läckrare!
Kram Lizzan

Bibbi sa...

Så snygg den blev din pinweelquilt... du kan du vara mer än nöjd med den!!
Kram
Bibbi

Katarina sa...

Vilken härlig kvilt! Blev så snyggt med den täta kviltningen! Kram Katarina