onsdag 20 juli 2011

3

En ny dag och en ny semesterdag, faktiskt uppehålls väder, skönt....

Igår var här strålande sol och mina båda barnbarn badade i vår lilla pool.....säkert jättekallt men barn badar ju ändå!
Tur inte en annan måste i också:O))

Idag ska min bil, ja min bil o min bil jag står som ägare i alla fall :O)) bli polerad och vaxad, den är röd, fast väldigt väldigt matt i lacken så det ska bli spännande och se om det blir någon skillnad, vad var det nu som sonen sa, han som ska göra det, Reckondrad??

De båda barnbarnen är idag hos den ena av dom och ska kolla på film och scraappyssla, själv ska jag hinna tvätta lite och ev? klä en pärm...Broderade framsidan igår så det är färdigt....

Har också sista sidan på kvilten kvar att sy ner kanten på så den måste också bli färdig idag...

En lite lagom ledig dag, hur har ni andra det??

2 kommentarer:

Maja sa...

Önskar att jag kunde säga att jag syr för fullt, men tror att du hade rätt i gårdagens kommentar.
Inte ett stygn eller maska än för den delen.
Kram Maja

Wivi sa...

Inget sytt men har spelat boule och njutit av det strålande vädret.
Kram