måndag 11 juli 2011

Posten.

Nu är denna helgen färdigjobbar innan det är dax för semester, tre arbetsdagar till...Ska verkligen bli skönt med lite ledighet..

Idag kändes det som om jag var lite kompis med brevbäraren, eller postbilen som vi har här, sen är den alltid och den far förbi med en väldig fart, ibland kan man tro att den glömmer vår låda!
 Dock inte idag:O))
För idag så var min neccässer tillbaka som jag sydde utifrån Majas bus och i brevet var även min vinst med! Jag blev nöjd och glad, för vinsten var en jättfin patchworksax med mjuka och klippvänliga handtag, känns så skön att klippa med! Så denna ska jag vara lite rädd om...


Saxen vinsten från Skövde symaskiner

I brevlådan var även med ett kuvert ifrån Fat Quater tidningen med blixlås på metervara som jag beställt för en tid sedan, men det var i höstfärger så det gjorde inget att det dröjde.


 Idag har jag även klippt till mina köksgardiner, tänkte?? jag skulle försöka bli färdig till att fålla dem....innan jag tar tag i två quilttoppar som ligger här och väntar på kviltning...

Inga kommentarer: