söndag 24 juli 2011

6

Idag blev en sån dag som inte blev vad man hade tänkt sig! Jag och kära dottern skulle åkt iväg med mina barnbarn på ett lekland, men när den minsta M vaknade så hade hon feber och var allmänt dålig. På så vis fick vi stanna hemma och jag och H fick hitta på något själva. Då bestämde vi att hon ville brodera sig en handduk...




 Här har vi kombinerat ihop broderiet och färgerna är valda. Maskinen har startat och H sitter bredvid för att passa så allt går rätt till:O)


Här är så handduken färdig med en Miranda nalle under ett paraply, tyckte detta passade perfekt idag med sånt tråkigt väder. Broderiet är ett fritt broderi och kommer ifrån denna sidan:

 http://turquoise210broderiemachine.over-blog.com/16-index.html

Vi lagade även ett litet litet hål på Hs taijts med en liten spindel:O))

Tänk vad man kan göra istället för att kasta dem!

Själv har jag sytt  och klätt färdigt pärmen som skulle blir en receptpärm till Kd..

Damen kommer ifrån Loralie..

1 kommentar:

Jenny sa...

Va fint me nallen under paraplyet... :) Och min pärm blev ju massa fin... :) Pusspuss