måndag 4 juli 2011

Tidning?

Är det bara jag som retar mig på att tidningen Quiltemagasinet aldrig kan komma i tid?

 På deras hemsida står det att den ska sändas ut till abonnenter den 16 juni och nu har vi den 4 juli??
http://www.quiltemagasinet.no/Velkommen.html

När man nu prenumerera på den ska den väl inte säljas i affären eller pressbyrån eller via presstop innan man fått den som prenumerant???
Jag har vid flera tillfällen slopat deras prenumeration just på grund utav detta,!! men sedan skärpte de sig och det fungerade igen så jag startade upp en ny prenumeration!

Det var exakt lika dant vid förra nummret och då mailade jag dem och dom lovade att skicka ett nytt nummer men inte kom det! för det jag saknade kom dagen efter och så himla snabbt går inte posttrafiken från Norge!

Nej nu blir det nog inte mera ifrån det bolaget, tacka vet jag den svenska quilttidningen...

1 kommentar:

annemarlen sa...

Här delar Citymail ut tidningen.... och om CityMail kan man tycka både det ena o andra... så jag tror inte det enbart är Quiltemagasinets fel eftersom andra abonnenter fått tidningen.
Hör av dej till Quiltemagasinet så skickar dom en ny tidning är jag säker på :-))